Пређи на главни садржај

Wizz Air testira svoj novi model aviona tipa A321neo za 2019.godinu

Testiranje A321neo koji ulazi u flotu Wizz-a 2019.godine (foto: Wizz Air)
Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi i Airbus su danas na aerodromu u Budimpešti predstavili najmoderniji avion Airbus A321neo i započeli test letove za pilote WIZZ-a.

Od svog prvog leta u 2004. Wizz Air redovno širi svoju mrežu niskotarifnih letova omogućavajući svima povoljne tarife za putovanja. WIZZ je uvek koristio Airbus-ove avione iz A320 familije, a od novembra 2015. prvi A321ceo je angažovan u okviru WIZZ-ove flote omogućivši veći kapacitet do više destinacija i poboljšano putničko iskustvo zahvaljujući novom enterijeru, svetlijoj putničkoj kabini, mekšim i udobnijim kožnim sedištima i većim izborom sedenja.
Smanjenje operativnih troskova ali i CO2 jedne
od prednosti ovog modela (foto: Wizz Air)

30 aviona A321ceo će se priključiti WIZZ-ovoj floti tokom 2018, a 2019. će doneti i prvi od 110 aviona Airbus A321neo koji su naručeni na vazduhoplovnom sajmu Paris Air Show održanom 2015. u Parizu. Isporuka aviona A321neo će se nastaviti sve do 2024.godine.

Didrik Pen , šef letačke operative Wizz Air-a ovim povodom je izjavio da su veoma srećni što počinju proces testiranja aviona i što će se ovaj model priključiti njihovoj floti od 2019.godine koji će doprineti smanjenju operativnih troskova, a samim tim i smanjenju cene avio karata.
- Imamo poverenje u ovaj avion koji će nam omogućiti dalje smanjenje operativnih troškova i na taj način uticati i na smanjenje cena avio karata u celoj mreži linija. Osim na poboljšanje ponude našim putnicima i boljeg iskustva tokom leta, mi smo ponosni i na smanjenje uticaja na životnu sredinu zahvaljujući značajnim ekološkim poboljšanjima kroz primenu pionirskih tehnologija u proizvodnji aviona Airbus A321neo. - rekao je Pen
(foto: Wizz Air)
Wizz Air trenutno koristi jednu od najmlađih flota u Evropi sa 63 aviona Airbus A320 i 10 aviona Airbus A321ceo prosečne starosti od 4 godine, što potvrđuje njegovu posvećenost efikasnoj i ekološkoj tehnologiji. Uz primenu najnovijih inovacija koje poboljšavaju performanse i aerodinamiku i nove motore sa šarkletima, avioni A321neo troše najmanje goriva u svojoj kategoriji, sa više od 15 posto uštede u odnosu na savremene uskotrupne(avione sa jednim prolazom između sedišta), i ujedno proizvode manje ugljen-dioksida (CO2), ali i manje buke.

Kako je Wizz Air jedan od ključnih partnera Airbus-a, piloti WIZZ-a će biti prvi koji će testirati A321neo, najprodavaniji uskotrupni avion na svetu. Tim WIZZ-ovih kapetana, među kojima je i Zoltan Sabo, šef pilota Wizz Air-a, će leteti iz Budimpešte do sedam evropskih destinacija testirajući ovaj avion sa trenutno najboljim upravljačkim karakteristikama u svojoj klasi.


Fly from Niš / Wizz Air

Коментари

Популарни постови са овог блога

Iz Niša ovog leta preko aerodroma Memingen do Engleske, Španije i Poljske

(foto: memmingen-airport.de / Maximilian Mair) Tokom ove letnje sezone putnici sa Aerodroma "Konstantin Veliki" su ponovo u prilici da preko Aerodroma Memengen, svakog utorka, četvrtka ili subote produže svoje putovanje do drugih evropskih destinacija destinacija kojih nema u ponudi iz Niša. Sagledavajući destinacije i vremena polazaka i dolazaka koje nudi aerodrom Memingen izdvojili smo par interesantnih destinacija. Putnici mogu istog dana da se konektuju za London, Barselonu, Krakov i Palma de Majorku. Svoja povratna putovanja za povratak u Niš preko Memingen mogu obaviti istog dana odnosno dan ili dva ranije. Ukoliko pak želite da par dana provedete u Memimgenu na svom putu ka konačnom odredištu ka nekoj drugoj destinaciji ovde se možete informisati detaljnije . U tabeli su date polazne i krajnje destinacije, takođe vreme dolaska i odlaska sa aerodroma Memingen, kog dana se možete konektovati i na kraju koja avio-kompanija leti na odredjenoj destinaciji. NAPOMENA

RED LETENJA: Letnja sezona na Aerodromu Niš

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Danas, 31. marta na Aerodromu Konstantin Veliki Niš stupio je na snagu novi letnji red letenja. Tokom ove letnje sezone sa niškog aerodroma svoje letove će obavljati tri avio-prevoznika i to Air Serbia, Ryanair i Wizz Air na 13 destinacija širom Evrope. Pored redovnih i sezonskih destinacija, turističke agencije planiraju i čarter letove. Air Serbia će tokom ove letnje sezone svojim putnicima nuditi čak 7 destinacija širom Evrope, ali i sveta preko Beograda ili Istanbula (nastavak putovanja sa Turkish Airlines-om - codeshare). U ponudi su sledeće destinacije:  Destinacija Kompanija Dan Istanbul(IST) - 2 - - - 6 - Frankfurt Han(HHN) - 2 - - - 6 - Ljubljana(Lju) - 2 - - - 6 - Keln(CGN) - 2 - - - 6 - Beograd(BEG) - 2* 3** - - 6* 7** Atina(ATH) - - 3 - - - 7 Tivat(TIV) - - 3 - - 6 - *dolazni letovi iz Beograda **odlazni letovi za Beograd

[FOTO VEST] Redak prelet balona sa posadom iznad Niša

Balon reg. oznaka OE-ZZM na nebu iznad Niša (foto: Fly from Niš) Danas su ljudi iznad Niša, oni makar koji su pratili sajtove za prelete aviona (radarbox.com ili flightradar24.com), mogli su da posmatraju "spori prelet" balona sa posadom koju čine dva člana. Balon je registarske oznake OE-ZZM registrovan u Austriji. printscreen (radarbox.com) Po specifikacijama ovog balona na gasni pogon tipa "Ballonbau Worner NL-1000 STU" , Niš je preletao brzinom oko 46km/h i leteo na visini oko 2500 metara (podaci preuzeti sa sajta flightradar24.com). Posadu čine dva člana posade i deo su austrijskog tima "AUT 2 Austria 2 Gordon Bennett Gas Balloon Team". Oni su svoj let nastavili dalje prema jugu Evrope. Let možete pratiti na linku ovde .    Tekst: A.P. Fly from Niš

[VIDEO] Aerodrom Niš sve bliži otvaranju novog putničkog terminala

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Od kako je sa kineskom kompanijom potpisan ugovor o parternom uređenju kompleksa Aerodroma Konstantin Veliki približava se trenutak kada će prvi putnici zakoraćiti u novu zgradu putničkog terminala. Prema najavama, otvaranje se planira za 1. jul ove godine. Radovi na kompleksu niškog aerodroma uveliko traju, pa i uprkos smanjenu kapaciteta parkinga za putnike, gužve i otežanog prilaza aerodromu, avio-saobraćaj se odvija prema planiranom redu letenja. Putnike koje smo imali prilike da zateknemo na aerodromu kažu da im ne smeta to što se radovi odvijaju i što je prilaz staroj terminalnog zgradi privremeno otežan, jer kako ističu Niš će konačno dobiti terminal kakav zaslužuje jedna međunarodna vazdušna luka. U razgovoru za " Avioportal.me " direktor Aerodroma Srbije Mihajlo Zdravković kaže da će se puštanjem nove terminalne zgrade u upotrebu stvoriti veće mogućnosti za širenje mreže avio saobraćaja iz Niša ka velikom broju evropskih destinac

ROUTES 24: Aerodrom Niš u potrazi za novim destinacijama

(foto: FB Aerodrom Niš) Rukovodstvo Aerodroma Srbije i Aerodroma Konstantin Veliki uzeli su i ove godine učešće na najvećem forumu u Evropi - "Routes Europe" koji se ove godine održava u Arhusu u Danskoj. Ova konferencija okuplja preko 320 predstavnika iz oblasti turizma, avijacije i aerodroma. Tokom trodnevnog trajanja, od 22. do 24. aprila, svi oni zajedno će pregovarati o načinima kako da se postojeća mreža određenih avio-kompanija, pa samim tim i ponuda sa aerodroma, proširi u narednom periodu. Aerodrom Konstantin Veliki, kao i što smo pisali ranije, u stalnim je pregovorima sa postojećim i potencijalno novim avio-prevoznicima koji su zainteresovani da svoje poslovanje prošire i na ovaj deo Srbije.  - Menadžment Aerodroma Srbije doo Niš, boravi na konferenciji Routes Europe Conference 2024. koja se održava u danskom gradu Arhus. Boravak smo iskoristili da prezentujemo aerodrome u Nišu i Kraljevu i prezentujemo zahteve naših putnika za uvođenje novih destinacija. - s